به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه نشست تربیتی حضرت زهراء(سلام الله علیها) در شهر بیدخون با حضور عموم خواهران و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در حسینیه یادگار امام این شهر در مورخ 95/12/10 برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین در ابتدا اشاره ایی به تفسیر سوره کوثر کرد و گفت: خداوند می فرماید ما به تو خیر عطاء کردیم. ابتر کسی است که دنباله ندارد.

موسس محترم این مدرسه در ادامه افزود: دختر در زمان جاهلیت ننگ پدر بود و وقتی پدری دختر دار می شد رنگش می پرید.

وی بعد از توضیحاتی پیرامون تفسیر سوره کوثر در ادامه چنین گفت: الگوی دیگر بین خانم حضرت خدیجه(سلام الله علیها)است. چند شتر فقط برای حمل کلید گنج های او بود. اسلام مدیون دو نفر یا دو چیز است: یکی شمشیر حضرت علی(علیه السلام) و دیگری پول حضرت خدیجه(سلام الله علیها).

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا بعد از بیان مقدار ثروت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) در ادامه چنین گفت: حضرت خدیجه(سلام الله علیها) مال کثیر داشت و خدا هم در برابر آن خیر کثیر عطاء کرد. تا در راه خدا خرج نکنیم خدا هم خیر کثیر عطاء نمی کند.

وی در پایان سخنان خود به تهاجم فرهنگی و زیر سلطه رفتن کشور آندلس به وسیله همین تهاجم فرهنگی اشاره کرد و در رابطه با تربیت فرزندان تاکید فراوان کرد.

     

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...