به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در سالن اجتماعات این مدرسه به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی سیاسی با موضوع نهضت روشنگری در روز قشر در بین طلاب و اساتید برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز در گفت گو با روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) از برگزاری نشست بصیرتی – سیاسی با موضوع نهضت روشنگری در روز قشر به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: به همت بسیج طلاب ام البنین (سلام الله علیها) و با کمک واحد فرهنگی این مدرسه به مناسبت هفته بسیج در مورخ96/9/1 نشست بصیرتی – سیاسی با موضوع نهضت روشنگری در روز قشر با حضور آقای میرزایی در جمع طلاب و اساتید بسیجی این مدرسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی این مدرسه، میرزایی ضمن تبریک هفته بسیج اشاره ایی به سخنان حضرت امام خمینی(ره) درباره روز بسیج و بسیجی کرد و گفت: بسیج مختص به ایران نیست؛ باید به کل جهان سرایت کند.

وی ضمن معرفی چند کتاب از حضرت امام خمینی(ره)، در ادامه خاطرنشان کرد: نباید از مکر دشمن غافل شد. باید دشمن شناس باشیم تا بتوانیم وارد سیاست شویم. امام خمینی می فرمایند: در کنار اطاعت و عبادت؛ دشمن شناسی لازم هست.

میرزایی صحبت های خود را با بیان برخی اتفاقات سیاسی اخیر ادامه داد و ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: خرمشهرها در راه است، اما ویرانی نداریم، بلکه آبادانی هاست.

وی در پایان مفهوم جهاد کبیر را چنین بیان کرد: جهاد کبیر یعنی عدم اطاعت از دشمن.

لازم به ذکر است در پایان آقای میرزایی به سوالات طلاب پاسخ داد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...