به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه؛ پایگاه بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) با همکاری واحد فرهنگی این مدرسه در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته بسیج ، بسیج را مظهر آرامش و نشاط و ایمان معرفی کرد.

به گزارش فرمانده پایگاه بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه متن بیانیه به مناسبت هفته بسیج به شرح ذیل می باشد:

بیانیه حوزه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بسیج

وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال)

بسمه تعالی

تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد. امام خمینی (ره)

فرا رسیدن هفته بسیج، یادآور رشادت ها و ایثارهایی است، که مردان مخلص خدا در صحنه های جهادی به منصه ظهور گذاشتند. اینان، همان هایی هستند که رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند.

در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان سعی کرده اند به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند.

انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و اله)) بوده از نخستین روزهای پیروزی با توطئه های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو گردید .

آرمان والا و ایده بلند و هدف عالی انقلاب اسلامی ما را چنین می سزد که از چار چوب مرزهای ایران بگذرد و دروازه های ملل محروم و توده های مظلوم و مستضعف جهان را بگشاید و پیام آرامش بخش و رسالت انسانی و رهائی بخش خویش را بگوش جان آنها برساند و زمینه های حکومت عدل الهی و جهانی امام عصر (عجل الله فرجه) را آماده سازد . و از این روی ، بسیج تمامی نیروهای فعال و آمادگی جهت تحقق این آرمان ارزنده انسانی ، امری ضروری و طبیعی به نظر می آید .

و از اینجا بود که امام خمینی (ره) این قلب تپنده انقلاب و پیام آور آزادی و کرامت و هویت اسلامی و انسانی این قرن جهت مبارزه همه جانبه با آمریکای جهانخوار که هر روز برای گسترش تجاوزات و سبعیت خویش ، چنگ و دندان نشان می دهد و در رویارویی با همه ابرقدرتهای تجاوزگر و تیز ، رشد انقلابی نهضت اسلامیمان روز 5/8/58 را بسیج عمومی اعلام فرمودند و هدف از تشکیل بسیج را گفتند که « مملکت اسلامی باید همه اش نظامی باشد و تعلیمات نظامی داشته باشد» .

و این بسیجی بود که بعد از انقلاب، هشت سال در جبهه های نبرد حق علیه باطل، حاضر و با تمام قوا رو در روی دشمن ایستادگی کرد.

بسیجی بعداز جنگ هم همیشه در صحنه ها مختلف نبرد چه فرهنگی چه اجتماعی وچه سیاسی هر کدام به طرق مختلف نقش سازنده خود را ایفاء کرده است و دردفاع از آمارنهای امام خمینی (ره) وامام خامنه ای(مدظله العالی) که همان حفظ ارزشهاست کوتاهی ننموده است. بسیجی در همه صحنه ها که اسلام ناب را در خطر دیده حضور یافته چه جنگ سخت و چه جنگ نرم، بلکه در دوران سازندگی پس از جنگ نیز در صحنه حضور یافته و راه توسعه و پیشرفت کشور را هموار نموده است. درخشش نخبگان بسیجی در عرصه های جهانی نیز مهر تأیید دیگری بر اثرگذاری، محبوبیت و اقتدار بسیج در صحنه های مختلف اجتماعی، سیاسی، علمی و جهادی است.

و اینک همه ما شاهدیم؛ امروز گر نبودند بسیجیان خمینی عزیز، ما نمیتوانستیم به سادگی هرچه تمامتر از آن مراحل عبور کنیم.

هروقت اتفاقی برای کشور رخ دهد این دلاور مردان بسیجی هستند که وارد میدان کار زار میشوند و با دادن جان خویش حافظ ناموس خود وانقلاب عزیز میشوند.

بسیجی همیشه آماده است چه در زلزله بم چه در دفاع از حرم؛ و امروز نیز شاهدیم که بسیجیان عزیز درکنار دیگر برادران سپاهی و ارتشی شبانه روز مشغول خدمت رسانی به هموطنان شیعی و سنی زلزله زده کرمانشاه قهرمان هستند و این خود بیانگر روح جهادی بسیجیان قهرمان ماست.

امروز بسیجیان ما در اکثر روستاهای محروم کشور جمع میشوند ودر اکیپهای مختلف مشغول امداد رسانی به مناطق محروم کشور میشوند. ولی جای تاسف دارد که بعضی از غربزدها فرزندان بسیجی مارا انسانهای تندرو خطاب میکنند وزحمات وخدمات صادقانه آنها را فراموش میکنند. ولی آنها خود خوب میدانند که بسیجی وبسیجیان تابع ولی امر زمان خود امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند و همگام با او درمیادین مختلف آماده دستور از فرمانده خویش هستند چرا که، بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است و همین دشمن را بیمناک نموده، تیغ تیزش را به سویش نشانه برده است. اما همیشه و همه جا با پیروی و اطاعت محض از فرامین و تدابیر امام و ولی زمان خود و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) در تمامی عرصه ها نقش آفرین بوده و با اخلاص و بصیرت و اراده های پاک در راه پیشرفت و سازندگی کشور گام بر می دارند.

طلاب بسیجی مدرسه علمیه زهراء(سلام الله علیها) شهرستان عسلویه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، همیشه در صحنه جهادی آماده و لبیک گوی فرمان رهبری هستند و تمامی تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و خدمت توأم با ایثار و از خودگذشتگی بکار خواهند گرفت. در پایان آرزوی علو درجات را برای شهدای عزیز امام شهیدان و همچنین آرزوی   طول عمر باعزت برای امام و مولایمان خامنه ای عزیز(مدظله العالی) و شفاء و سلامتی را برای جانبازان سرافراز بسیجی، از خداوند متعال خواهانیم.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج طلاب حوزه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) شهرستان عسلویه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...