به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه اساتید و طلاب بسیجی این مدرسه به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان عسلویه دیدار کردند.

میرشکاری فرمانده پایگاه بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز در گفت گو با روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) از دیدار با امام جمعه شهرستان عسلویه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: به همت بسیج طلاب ام البنین (سلام الله علیها) به مناسبت هفته بسیج، طلاب و اساتید بسیجی این مدرسه در مورخ 96/9/1 با امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد دیدار کردند.

وی در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد که با سعه صدر و استقبالی گرم با این دیدار موافقت کردند؛ به بیان صحبت های امام جمعه شهرستان عسلویه پرداخت و گفت: حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان عسلویه، در ابتدا ضمن بیان اهمیت بسیج و بسیجی به شاخص های بسیجی اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه های بسیجی: خدامحوری، قانونمداری و ولایتمداری است. ولایتمداری مهمترین اصلی است که ضامن بقای این سه شاخصه است.

هاشمی نژاد در ادامه به یکی دیگر از شاخصه ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر این شاخصه ها، یک بسیجی باید بصیرت داشته باشد که بداند کجا باید حرکت کند، کجا بایستد و بصیرت چراغ راه یک بسیجی است.

وی با اشاره به ماجرای جنگ خوارج و قرآن بر سر نیزه زدند، چنین یادآور شد که: قرآن ناطق اهل بیت(علیهم السلام) و امام علی(علیه السلام) هستند.

امام جمعه شهرستان عسلویه در پایان صحبت های خود اشاره ایی به صحبت های سید احمد خمینی کرد و گفت: هرکس بین امام و رهبری تفاوت قائل شود در خط آمریکا قرار خواهد گرفت.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...