به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه سومین جلسه آموزشی – فرهنگی مدیر با کادر با حضور معاونین، سرپرست خوابگاه و مشاور این مدرسه برگزار شد.

موسوی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه ایی با کادر خبر داد و گفت: صبح امروز مورخ 96/10/10 جلسه آموزشی فرهنگی مدیر با کادر با موضوع بررسی فعالیت های معاونین و همکاران در دفتر مدیریت برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه ضمن تشکر از فالیت های معاونین در طی ترم گذشته گفت: این جلسه بعد از قرائت قرآن کریم رسما آغاز شد. در ابتدا کارها و فعالیت های انجام شده در طول ترم اول از جمله فعالیت های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی در محیط خوابگاه و آموزش بررسی شد.

وی ضمن تاکید بر ارائه گزارش به صورت مصور در طول هر ترم در ادامه افزود: هر یک از معاونین و کادر باید گزارشات مصور از فعالیت های خود تهیه کنند تا در مواقع ضرورت بتوان به آن ها رجوع کرد.

موسوی در پایان ضمن آرزوی موفقیت بیشتر در ترم جدید، خاطر نشان کرد: مسئولیت ها و وظایف هر کس مشخص است و هر کس باید سعی کند در حیطه وظیفه خود عمل کند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...