به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه آیت الله موسوی قمی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: در بین مردم تا زمانی که اعتقاد و پشتیبان ولایت فقیه وجود دارد آنها نمی توانند انقلاب را از بین ببرند.

خضری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری مراسم بزرگ داشت حماسه نه دی ماه در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: دیروز صبح مورخ 96/10/9 در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور آیت الله موسوی قمی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده سپاه پاسداران عسلویه جناب سرهنگ حسن زاده، پاسداران و بسیجیان شهرستان، مدیر؛ کادر ؛اساتید و فرمانده پایگاه حضرت ام البنین حوزه علمیه الزهراء( سلام الله علیها) برگزار شد.

آیت الله موسوی قمی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در صحبت های خود گفت: هدف دشمن از بین بردن اسلام است. …. نور اسلام مانند خورشیدعالم تاب همه عالم را روشن کرده بود. کفار تلاش می کردند با تخریب اسلام با تخریب ارزش های اسلامی این نور اسلام را خاموش کند .

آیت الله موسوی قمی ضمن بیان اهمیت نور انقلاب اسلامی در ادامه افزود: آنها با پرده کشیدن بر روی نور نمی خواهند از بین ببرند بلکه می خواهند با دهن هاشون با تخریب زبانی این نور را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه نور انقلاب، نور امیدی است برای تمام کسانی که زیر سلطه استعمار بودند در ادامه افزود: نور انقلاب برای تمام کسانی که زیر سلطه استعمار بودند نور امیدی ایجاد کرد. پایه واساس این انقلاب متصل است به قیام اباعبدالله الحسین است. این انقلاب به ثمر رسید و بیداری های زیادی در جامعه اتفاق افتاد. امروز گرایش به اسلام به فضل الهی چندین برابر شده است.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بصیرت را شناخت توطئه دشمن معرفی کرد و گفت: انقلاب اسلامی پیام بزرگی برای دنیا داشت. و دشمن اسلام برای اینکه اسلام را از بین ببرد باید انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

آیت الله موسوی قمی در پایان ضمن تاکید بر شناخت فتنه افزود: فتنه ۸۸ درست است به ظاهر خاموش شد اما دشمن ننشسته و فتنه همچنان باقی است. اینکه هنوز برخی به بهانه اقتصادقی اعتراض می کنند و برخی آرمان های نظام را زیر سوال می برند نشانه این است که هنوز عده ایی هستند که به دشمن چراغ سبز نشان می دهند. نکته مهم این است که آنها ستون خیمه انقلاب را هدف قرار دادند. در بین مردم تا زمانی که اعتقاد و پشتیبانی ولایت فقیه وجود دارد آنها نمی توانند انقلاب را از بین ببرند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...