به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه، واحد فرهنگی و بسیج طلاب این مدرسه ضمن حضور طلاب در راهپیمایی علیه اغتشاشات اخیر در شهرعسلویه، اقدام به صدور بیانیه ایی به همین مناسبت کرد.

خضری ، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تبریک به مردم فهیم و بابصیرت و حضور به موقع و خودجوش در خاموشی فتنه دشمنان اسلام گفت: طلاب مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در پی اغتشاشات اخیر در راهپیمایی حماسی در شهرستان عسلویه شرکت کردند. این مدرسه با صدور بیانیه ایی از حضور مردم در حماسه ایی دیگر قدردانی کرده و عمل فتنه انگیز دشمن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الرحمن الرحیم

ومکرو و مکرالله والله خیرالماکرین

 

فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه میشود. (مقام معظم رهبری ۱۳۷۸/۰۵/۰۸)

دی ماه خاطره انگیز ترین ماه برای انقلاب ایران است، چرا که حماسه های بزرگ انقلاب ایران در این روز رقم خورده و آغازگر حرکت انقلابی و اراده آگاهانه ملت ایران است. 19 دی ماه 56، اولین طلیعه انقلاب ایران رقم خورد و بدنبال آن سلسله حوادثی اتفاق افتاد که منجر به پیروزی انقلاب ایران در بهمن 57 شد. درست پس از سه دهه این اراده و بصیرت انقلابی در 9 دی ماه 88 شکل گرفت و آتش فتنه گری ایادی آمریکایی و غربی را خاموش و زمینه تحکیم بنیان های انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

و اینک در شرایط خطیر کنونی که به رغم روشنگری های مستمر، جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی تحت راهبردهای پنهان و آشکار کشورهای شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی با همراهی ارتجاع منطقه به دنبال عملیات روانی گسترده در پی برجسته سازی مشکلات اقتصادی و القای نشانه های غلط و انحرافی هستند؛ هوشمندی و تیزبینی در مسدود کردن روزنه های امید و آرزوهای شوم آنان از اولویت های امروز دلسوزان انقلاب و هر ایرانی علاقمند به استقلال و عظمت ایران اسلامی محسوب می شود. و این بصیرت و هوشمندی مردمان انقلابی است که با حضور در حماسه ایی دیگر فتنه دشمنان اسلام را دیگر بار در نطفه خفه کرد.

طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه مثل همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ایی(مدظله العالی) در صحنه حضور دارند و ضمن قدردانی از حضور با بصیرت، خود جوش و به موقع ملت انقلابی در صحنه؛ دخالت های بی جا و فتنه انگیز دشمنان اسلام را محکوم می کند .و دشمن باید بداند تا انقلاب و انقلابی زیر سایه مقام معظم رهبری پایدار است، هرگز نخواهد گذاشت ایران اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گیرد و هرگز نخواهد گذاشت بیگانه ایی برای کشور عزیزمان تصمیم بگیرد و دشمنان همچنان بدانند که آرزوی نابودی اسلام را باید به گور ببرند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...