به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت ایام محرم جلسه تربیتی با خانواده کارمندان منطقه ویژه عسلویه برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و شهادت امام سجاد(علیه السلام) از برگزاری جلسه تربیتی با اعضای خانواده کارمندان منطقه ویژه عسلویه در بعد از ظهر امروز مورخ 96/7/11 خبر داد و گفت: به مناسبت ایام محرم و شهادت امام سجاد(علیه السلام) جلسه تربیتی به همراه مراسم روضه خوانی در منطقه ویژه شهرستان عسلویه در بین اعضای خانواده کارمندان برگزار شد.

در این مراسم خانم تارنگ از اساتید برجسته مدرسه ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(علیه السلام) به بیان چگونگی تقویت محبت اهل بیت در زندگی پرداخت و گفت: برای اینکه به سعادت برسیم باید محبت اهل بیت را در زندگی خود تقویت کنیم و این تقویت مراقبت ها و تلاش هایی به همراه دارد.

وی در ادامه ضمن تاکید نقش زن در خانواده به عنوان مدیر گفت: زن در خانواده نقش مدیر یک جامعه کوچک را دارد، اگر مدیر برخی موارد را رعایت کند در اعضای آن خانواده تاثیر بسزایی گذاشته است.

تارنگ با بیان اینکه در دوران بارداری باید مراقبت های ویژه ایی انجام شود تا فرزند صالح متولد شود گفت: لقمه حرام باعث مهر خوردن بر دل ها می شود و این مهر خوردن نیز باعث نشنیدن سخن حق می شود، همانند شمر که حرام خواری اش باعث شد سخن حق امام حسین را نشنود.

استاد مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) با اشاره به رعایت دادن خمس و زکات به بیان اهمیت احترام به سادات پرداخت و گفت: احترام به سادات را هر گز فراموش نکنید چرا که یکی از راه های تقویت محبت اهل بیت(علیهم السلام) همین احترام به سادات است.

خانم تارنگ در آخر، سخنرانی خود را با چند دعا به پایان رساند.

لازم به ذکر است که بعد از انجام سخنرانی مراسم روضه خوانی در همان مکان برگزار شد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...