به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز جلسه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با اساتید این مدرسه برگزار شد.

معاونت آموزش مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه آموزشی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با اساتید این مدرسه خبر داد و گفت: به همت مدیریت این مدرسه جلسه آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا و اساتید صبح امروزمورخ 96/7/11 برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ضمن خوش آمد گویی به اساتید جدید و تقدیر و تشکر از اساتیدی که سابقه تدریس در این مدرسه را داشتند، گفت: اساتید کار مهمی در تربیت طلاب بر عهده دارند، اساتید علاوه بر تدریس و آموزش علمی طلاب، باید در زمینه اخلاقی نیز برای طلاب الگو باشند.

وی در ادامه افزود: قبل از شروع درس حتما یک حدیث یا مبحث اخلاقی در کلاس مطرح شود و البته فقط بیان لفظی مسائل اخلاقی کافی نیست بلکه استاد باید خودش اهل عمل باشد. یعنی در رفتار و کردارش این صفت اخلاقی دیده شود تا طلبه یاد بگیرد و بتواند از آن الگو بگیرد.

موسس مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ضمن تاکید بر افزایش بار علمی اساتید گفت: اساتید باید جدای از مطالعه کتب درسی، به مطالعه و تحقیق در در غیر کتب درسی بپردازند و اطلاعات خود را به روز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با اشاره به اهمیت برخی کتب آموزشی مثل، احکام و قرآن در ادامه خاطر نشان کرد: کتاب صرف و عقاید و ادبیات عرب جز کتاب های مهم و مورد تاکید در حوزه است اما مهمتر از همه کتاب احکام و قرآن از کتبی هستند که باید بیشتر و بهتر کار شود تا طلبه در این زمینه توانا شود و البته خود اساتید نیز در این زمینه باید توانایی لازم را داشته باشند.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از تلاش اساتید در جهت آموزش علمی و تربیتی به طلاب به پیشنهادات برخی از اساتید گوش داد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...