به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام اله علیها) عسلویه معاونت فرهنگی این مدرسه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه گزارشی از اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان ارائه داد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) صبح امروز در گفت و گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تشکر و خسته نباشید از کلیه مبلیغن این مدرسه گفت: بحمدالله امسال تعداد اعزامی مبلغان در ماه مبارک رمضان بیشتر از سال قبل بوده است.

امسال نه تنها در شهرستان عسلویه بلکه در روستاها و شهرستان های اطراف نیز کلاس هایی از جمله کلاس قرآن برای کودکان و بزرگسالان، قصه گویی کودکان، اخلاق و… برکزار شد.

وی در ادامه گفت: چنانچه همه می دانیم عصر امروز عصری است که قرآن و معارف دینی مهجور واقع شده است و این مسئولیت ورسالت قشر طلاب را بیشتر از پیش می کند. این رسالت خطیر باعث شده که مدارس علمیه همچنان بیشتر و بهتر به تربیت و اعزام مبلغ بپردازیم.

معاونت فرهنگی این مدرسه در پایان گفت: با وجود اینکه طلاب این مدرسه از سیکل وارد مدرسه علمیه شده اند اما این مدرسه تمام سعی خود را می کند تا بتواند از توانایی این طلاب استفاده کرده و با برگزاری کلاس های تربیتی - تبلیغی و… مبلغانی با تجربه و توانا را تربیت و به مناطق محروم اعزام کند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...