به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه اردوی زیاراتی – سیاحتی مشهد مقدس دیروز غروب به پایان رسید.

به گزارش معاونت فرهنگی این مدرسه اردوی زیارتی – سیاحتی 7 روزه مشهد مقدس از تاریخ96/4/10آغاز شد. تقریبا ده روز قبل از اعزام کاروان به مشهد مقدس به کلیه طلاب اطلاع رسانی شد و از طلاب علاقمند به این سفر اسم نویسی شد.

برنامه های فرهنگی این سفر شامل: ختم قرآن، ختم صلوات، توزیع بروشور، برگزاری مسابقه کتبی، شرکت طلاب در جلسه اخلاقی حرم مطهر، جلسه اخلاق حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در ادامه سفر در شهر قم و … .

وی در ادامه گزارش خود گفت: علاوه بر زیارت امام رضا(علیه السلام)، برنامه تفریحی به بوستان ملت در شهر مشهد، زیارت قدم گاه امام رضا(علیه السلام)، سفر به جمکران در شهر قم، زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیها) در شهر قم و … از دیگر برنامه های این سفر بود.

در این سفر برای اینکه نظم و هماهنگی لازم ایجاد شود سه سوئیت در اختیار مدرسه قرار گرفته شد که بعد از تقسیم بندی طلاب برای هر سوئیت یک مسئول قرار داده شد و برای تردد طلاب در شهر طلاب به گروه های چند نفره تقسیم شدند که علاوه بر مسابقه کتبی و اهداء جوائز به پنج نفر برتر در این مسابقه، جهت تشکر و قدردانی به بهترین مسئول اتاق و به بهترین و با نظم ترین گروه هدایایی داده شد. علاوه بر این برنامه ها به طلابی که در تیرماه متولد شدند نیز هدایایی جهت یادبود و سالروز تولدشان داده شد.

در سفر به قم نیز طلاب دیداری با موسس محترم این مدرسه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا داشتند که بعد از اقامه نماز جماعت وی در سخنان کوتاه خود ضمن آرزوی قبولی زیارت امام رضا(علیه السلام) با اشاره به روایتی از معصومین(علیه السلام) گفت: کارای خوب درسته با سختی است اما کم کم براتون لذیذ می شود همه کارها خوب رعایتش سخت هست . هر کار خوبی سختی هایی دارد اما با انجام و تکرارش باعث لذت بیشتر آن کار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در ادامه به دلیل نام گذاری این شهر به قم و اهمیت شهر اشاره کرد و در پایان به سوالات طلاب پاسخ گفت.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...