به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر امروز مورخ 96/4/3 دهمین و یازدهمین جلسه دفاعیه تحقیق پایانی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در گفت و گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تشکر از استاد داور این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، گفت: بحمدالله دهمین و یازدهمین جلسه دفاعیه تحقیق پایانی طلاب این مدرسه با حضور استاد داور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا موسس این مدرسه بعد از ظهر امروز برگزار شد. در جلسه دفاعیه امروز تحقیق پایانی دو نفر از طلاب این مدرسه با موضوعات، فلسفه تعدد زوجات پبامبر(صلی الله علیه وآله) و نقش بصیرت در سبک زندگی اسلامی از منظر آیات و روایات بررسی و دفاع شد.

احمدی ضمن ابراز خرسندی از اینکه چند سالی است مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) میزبان جلسات دفاعیه تحقیقات پایانی مدارس اطراف شهرستان عسلویه از جمله کنگان و گله دار است، گفت: به دلیل اینکه موسس محترم این مدرسه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا استاد داور این جلسات دفاعیه است لذا این مدرسه آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات دفاعیه دیگر مدارس اعلام می کند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...