به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز کرسی آزاداندیشی با موضوع داعش، خاستگاه تا سرانجام در جمع طلاب و اساتید این مدرسه برگزار شد.

صبور، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با راوبط عمومی این مدرسه از برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع داعش، از خاستگاه تا سرانجام در جمع طلاب خبر داد و گفت: این کرسی صبح امروز مورخ 96/8/23 در جمع طلاب با حضور استاد منتقد حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا و استاد ارائه دهنده بحث خانم تارنگ از اساتید برجسته این مدرسه برگزار شد.

معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ضمن بیان اهمیت موضوع داعش در عصر کنونی گفت: از آنجایی که در دهه اخیر گروه انحرافی داعش به اسم اسلام جنایات بسیاری علیه دیگر مردم جهان اعم از مسلمانان و شیعیان انجام دادند، لازم دانستیم تا در جهت تقویت اطلاع طلاب، به موضوع داعش پرداخته و برخی عقاید آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

صبور بعد از بیان اهمیت موضوع کرسی در رابطه با چگونگی برگزاری کرسی در ادامه افزود: در ابتدا خانم تارنگ به ارائه بحث پرداختند و تاریخچه و خاستگاه داعش را بیان کردند. و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا برخی عقاید را مورد نقد قرار دادند. و در آخر نیز توضیحی درباره سلفی و ریشه و تقسیمات سلفیان پرداختند و به سوالات و شبهات طلاب در این زمینه پاسخ دادند.

صبور معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در پایان جلسه از همکاری خانم تارنگ به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا به عنوان منتقد و از حضور طلاب و اساتید در این کرسی تشکر و قدردانی کرد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...