به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز دومین جلسه هیئت امناء در سال 1396 این مدرسه  در دفتر فرماندار شهرستان عسلویه برگزار شد.

 موسوی مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها)عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه هیئت امنا در دفتر فرماندار شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: روز دوشنبه مورخه 22/8/96 دومین جلسه هیأت امناء مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) عسلویه در سال 1396 با حضور اعضاء هیئت امنا، موسس مدرسه، مدیر و معاونین این مدرسه برگزار شد.

موسوی به ارائه گزارشی از مباحث مطرح شده در جلسه پرداخت و در ادامه افزود: این جلسه با دو موضوع : 1. گزارش فعالیت های معاونین آموزش ، پژوهش و فرهنگی 2. بیان مشکلات مالی حوزه توسط مؤسس محترم در سالن جلسات فرمانداری عسلویه برگزار شد. دراین جلسه ابتدا مدیر مدرسه سیده شریفه موسوی گزارش کوتاهی از وضعیت مدرسه فعالیت ها و نیازمندی ها ارائه داد و بعد از آن،  معاون آموزش ، پژوهش و فرهنگی گزارش کوتاهی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته ارائه دادند و بعد از آن مؤسس و اعضا به ارائه نظرات خود پرداختند .

وی در پایان ضمن تشکر از حضور هیئت امناء در این جلسه؛ مصوبات جلسه را اینگونه بیان کرد: برخی برنامه ها تصویب شد در جلسه هیئت امناء  به شرح ذیل می باشد:

مصوبات :

ضمن تقدیر از تحوّلاتی که در ارتقاء برنامه های مختلف حوزه انجام شده مقرر گردید :

1.      نسبت به شناسایی ظرفیتهای موجود منطقه در راستای ، تهیه منابع پایدار کار گروهی تشکیل و اقدامات لازم انجام دهد . مسئول پیگیری : حجت الاسلام بدری حجت الاسلام موسوی

2.      نسبت به فعال سازی و ساماندهی مجمع خیرین حوزه و ارتباط مداوم با آنها اقدام شود . مسئول پیگیری : حجت الاسلام موسوی آقای احمد بهمنی

3.      جلسات هیأت امناء با نظم بیشتری و در کمتر از دو ماه برگزار شود . مسئول پیگیری : سرکار خانم موسوی

4.      نسبت به سهمیه ماهیانه دو بلیط پرواز تهران برای همکاران حوزه دفتر فرماندار محترم اقدام گردد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...