به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز به مناسبت شهادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) مراسم عزاداری آن حضرت به همراه مراسم ویژه وداع با شهید گمنام در این مدرسه برگزار شد.

خضری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) و مراسم ویژه وداع با شهید گمنام خبر داد و گفت: بعد از ظهر دیروز مورخ 96/11/29 مراسم عزاداری شهادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) به همراه مراسم ویژه وداع با شهید گمنام و یادواره شهدای شهرستان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج طلاب ام البنن(سلام الله علیها) در حیاط این مدرسه برگزار شد.

خضری ضمن تشکر از همکاری فرمانده سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه جناب آقای حسن زاده ادامه داد: بحمدلله مراسم عزاداری دیروز بعد از ظهر به نحو عالی برگزار شد. که در ابتدای شروع جلسه مراسم استقبال از شهید گمنام با نوای مداحی پرشور جناب آقای درویشی و با حضور پرشور عموم برگزار شد، در ادامه با پخش سرود جمهوری و دعای فرج مراسم آغاز شد.

معاون فرهنگی به شرح ادامه مراسم پرداخت و گفت: در ادامه بعد از قرائت قرآن، حجت الاسلام والمسلمین بنی سعید سخنرانی خود را با موضوع شخصیت حضرت زهراء(سلام الله علیها) شروع کرد. بعد از سخنرانی مراسم با مداحی جناب آقای درویشی هوای معنوی دیگری گرفت . در پایان مراسم جناب آقای غلامی روایتگر دوران دفاع مقدس به بیان چند روایت از آن دوران پرداخت.

وی در پایان گفت: بعد از پذیرایی مراسم وداع باشهید گمنام با حضور مردم انجام شد. لازم به ذکر است علاوه بر مراسم عزاداری دیشب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء مراسم زیارت عاشورا در کنار تابوت شهید گمنام در جمع طلاب خوابگاهی برگزار شد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...