میرشکاری، مشاوره مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه : صبح امروز مورخ 96/11/30 دومین جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت با حضور کارشناس ارشد تغذیه در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام اله علیها) عسلویه صبح امروز در سالن اجتماعات این مدرسه دومین جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت با حضور کارشناس ارشد تغذیه خانم اسماعیلی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

میرشکاری، مشاوره مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت خبر داد و گفت: صبح امروز مورخ 96/11/30 دومین جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت با حضور کارشناس ارشد تغذیه در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

میرشکاری ادامه داد: اولین جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت هفته گذشته مورخ 96/11/23 برگزار شد که در جلسه اول خانم اسماعیلی کارشناس ارشد تغذیه در ابتدا از مواد اولیه تغذیه صحبت کرد و خواص مواد غذایی از جمله غلات، قندها، گوشت ها ، حبوبات و را یک به یک توضیح داد. خانم سماعیلی در این جلسه به طبقه بندی مواد غذایی پرداخت و گفت: ما غذا را فقط برای لذه نمی خوریم پس در خوردن غذا دقت کنیم. وی در ادامه به میزان نیاز بدن از مواد غذایی اشاره کرد.

مشاوره مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ادامه داد: خانم اسماعیلی در دومین جلسه آموزشی تغذیه ویژه سفیران سلامت، به موضوع ویتامین ها پرداخت. وی غذاهایی که سرشار از ویتامین ها هست را معرفی کرد و به بیان ویژگی های برخی از ویتامین ها پرداخت.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...