به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه معاونت فرهنگی این مدرسه به مناسبت حمله موشکی ایران به مقر گروه تروریستی داعشی در سوریه گفت: حمله موشکی به داعش نشان عزتمندی، قدرت، شجاعت، صلابت و توانمندی ایران اسلامی و تهدیدی علیه غاصبان و دشمنان این مملکت است.

خضری ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اقدام نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اتفاقات اخیر از جمله حمله تروریستی به مجلس و حرم مطهرامام خمینی(ره) و ادای بی اساس عربستان سعودی مبنی بر حامی خواندن ایران از تروریسم این اقدام شجاعانه و مقتدرانه نیروه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موقع و جوابی کوبنده به تمامی دشمنان ایران اسلامی بود.

حمله موشکی به داعش نشان عزتمندی، قدرت، شجاعت، صلابت و توانمندی ایران اسلامی و تهدیدی علیه غاصبان و دشمنان این مملکت است. این اقدام نه تنها هشدار و تهدیدی علیه گروه تروریستی داعش بود بلکه تهدید و هشداری به تمامی دشمنان اسلام خصوصا اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی و هر غاصبی که قصد دست درازی به کشور اسلامی ایران را دارد؛ است.

چنان که رهبر عزیز امام خامنه ایی(مدظله العالی) در سخنان اخیر خود فرمودند:  «جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده است. بعد از این هم همین‌جور خواهد بود. این را بدانند، همه بدانند؛ هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان می‌لرزد بدانند؛ جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آن‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد.»

همگان بدانند که موشک های ذولفقار نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند ذولفقار امام علی(علیه السلام) با بصیرت بر راس سپاه فتنه فرود آمد و به بزدلان و دشمنان اسلام فهماند که هیچ پشه ایی نمی تواند در مقابل سربازان اسلام عزیز عرض اندام کند و هیچ غاصبی نمی تواند به خاک جمهوری اسلامی ایران دست درازی کند؛ چنانکه سزای دست درازی داعش را دیدند.

وی در پایان گفت: امیدوارن خداوند تعالی همچنان به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیفزاید و رهبر عزیز را زیر سایه الطاف خود حفظ کند و مخلص کلام اینکه تا انقلاب مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از نهضت خمینی محافظت بفرما.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...