به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه، این مدرسه طی بیانیه ایی اعلام کرد: نقش روزقدس در بیدارگری ملت های عالم ، علیه رژیم غاصب اسرائیل و حمایت های ظالمانه آمریکا و غرب از آنها، نقشی بی بدیل است. بیانبه این مدرسه به مناسبت روز قدس به شرح ذیل می باشد:

«بسمه تعالی»

بیانیه مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت روز قدس

من روز قدس را روز رسول اکرم می دانم، و روزی است که باید ما تمام قوا خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آن ها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند. امام خمینی (ره)

جمعه ی آخرماه مبارک رمضان با تدبیر پیرِ روشن ضمیرِانقلاب شکوهمنداسلامی به روزجهانی قدس نامگذاری شد. حضورمسلمانان وآزاداندیشان عالم در راهپیمایی های میلیونی سال به سال ، پرشورتر و معنادارتر می شود. روزجهانی قدس به خاری، در چشم صهیونیست جهانی تبدیل شده است. نقش روزقدس در بیدارگری ملت های عالم ، علیه رژیم غاصب اسرائیل و حمایت های ظالمانه آمریکا و غرب از آنها، نقشی بی بدیل است. همگان واقفند که با همین تجمعات سالیانه ی مسلمانان درتمامی کشورهای اسلامی در روز قدس، مساله قدس و فلسطین به عنوان اولین و مهمترین مساله جهان اسلام تبدیل شده وآزادی قدس به یک مطالبه ی جهانی تبدیل شده است. با اقتدار روزافزون ایران اسلامی و تقویت جبهه ی مقاومت، امروز رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و شمارش معکوس شکست نهایی آن شروع شده است . روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت ومبارزه در نفی سازش و معامله است. طلاب حوزه ی علمیه الزهراء(سلام الله علیها)عسلویه ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه و عراق اعلام می‌دارد آرزوی تمام مبارزان‌، مجاهدان و همچنین آزادیخواهان جهان‌، آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام است‌. و نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار تنها در افق مبارزه و جهاد تحقق یافتنی است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت بزودی فراخواهد رسید. و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند . به امیدپیروزی مجاهدان فلسطین برصهیونیست های غاصب«الیس الصبح بقریب» واحد فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...