به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز جلسه ی برنامه ریزی جهت آغاز هفته دفاع مقدس و ماه محرم با حضور مدیر، فرمانده بسیج طلاب و معاونت فرهنگی این مدرسه برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر امروز در گفت و گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزار جلسه ویژه هفته دفاع مقدس و ماه محرم در صبح امروز مورخ 96/6/22  خبر داد و گفت: صبح امروز جلسه ایی با حضور مدیر، فرمانده بسیج طلاب و معاونت فرهنگی ویژه هفته دفاع مقدس و ماه محرم در این مدرسه برگزار شد. هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی جهت برپایی نمایشگاهی در خصوص هفته دفاع مقدس و ماه محرم در محیط مدرسه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیمات گرفته شده این بود که در ابتدا مخارج بررسی و بعد چیدمان و محتوای غرفه ها معلوم شود. برنامه ریزی بعدی بررسی وسایل مورد نیاز و چگونگی تهیه آن ها بود.

خضری ضمن خبر دادن از برگزاری مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا موسس این مدرسه گفت: ان شااله تصمیم بر این است که این نمایشگاه تا دوم مهرماه همزمان با برگزاری مراسمی با حضور موسس، تا یک هفته آماده بازدید عموم می باشد.

لازم به ذکر است برپایی نمایشگاه با همکاری سپاه پاسداران و بسیج خواهران شهرستان عسلویه خواهد بود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...