به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه امروز صبح در این مدرسه جلسه مشاوره طب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن اسماعیلی برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه مشاوره طب اسلامی خبر داد و گفت: امروز صبح مورخ96/6/22 جلسه مشاوره طب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن اسماعیلی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد. در این جسله علاوه بر طلاب مدرسه، دانش آموزان راهنمایی بیدخون و عموم خواهران شهرستان نیز حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: در این جلسه دکتر اسماعیلی ابتدا به منشأ تمام بیماری ها اشاره کرد و گفت: در بدن انسان منشأ تمام بیماری ها اعصاب انسان است. اگر فکر و ذهن افراد درگیر باشد بدن نیز بیمار می شود. وی بعد از بیان منشأ بیماری ها درباره شناخت برخی بیماری ها از طریق نگاه کردن به کف دست صحبت کرد و برخی بیماری های شایع در بین مردم ایران را از طریق خط های کف دست معرفی و راه های درمان برخی را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیلی بعد توضیح برخی بیماری ها و راه های درمان آن ها به سوالات طلاب درباره برخی مشکلات و بیماری ها پاسخ داد.

خضری ضمن بیان تاثیر مثبت این جلسه در بین طلاب ادامه داد: بحمدلله استقبال طلاب از این جلسه عالی بود و با وجود اینکه این جلسه یک ساعت بود اما تقریبا دو ساعت به طول انجامید و و ان شاالله سعی در این داریم که دوره ایی نیز در این زمینه در جمع طلاب برگزار نماییم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...