به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز جلسه برنامه ریزی سفر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران به عسلویه در دفتر مدیریت این مدرسه برگزار شد.

صبح امروز مورخ 97/1/22 جلسه برنامه ریزی، سفر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران به شهرستان عسلویه با حضور مدیرو کادر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) برگزار شد.

در این جلسه هر یک از حاضرین برنامه های پیشنهادی خود را مبنی بر برنامه ریزی برای سفر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در دهه اول اردیبهشت ماه در شهرستان عسلویه ارائه دادند. همچنین در این جلسه، برنامه ریزی جهت جشن فارغ التحصیلی طلاب این مدرسه نیز صورت گرفت. برنامه های پیشنهادی جهت تاییدیه از طریق پیام به موسس این مدرسه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ارسال شد.

لازم به ذکر است که در ادامه این جلسه، جلسه ایی با موضوع حمایت از کالای داخلی نیز انجام شد که در این جلسه نیز هر یک از مدیر و معاونین برنامه هایی در جهت استفاده و حمایت از کالای ایرانی در حیطه کاری خود ارائه دادند.

سیده شریفه موسوی، مدیر مدرسه الزهراء(سلام الله علیها) نیز بر لزوم استفاده هر چه بیشتر از کالاهای داخلی و تبلیغ در بین طلاب تاکید کرد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...