به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز جلسه بررسی فعالیت های فرهنگی خوابگاه با حضور مدیریت این مدرسه، مشاوره، واحد فرهنگی و مسئول خوابگاه برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه بررسی فعالیت های فرهنگی خوابگاه خبر داد و گفت: صبح امروز مورخ 96/7/12 جلسه بررسی فعالیت های فرهنگی خوابگاه با حضور مدیریت این مدرسه، مشاوره، واحد فرهنگی و مسئول خوابگاه برگزار شد.

وی در ادامه به بیان موارد ورد بررسی در این جلسه پرداخت: در ابتدا مشکلات خوابگاه بیان شد و برای حل این مشکلات پیشنهاداتی ارائه شد.

خضری با اشاره به برخی مسائل خوابگاه گفت: شور وهیجان طلاب این مدرسه به علت کمی سن چیزی است که باید کنترل و هدایت شود. و از آنجا که طلاب خوابگاهی از خانواده دور هستند و روحیات حساس این گونه طلاب و تاثیر آن بر فراگیری علم از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا لازم دیده شده برای حل این قضیه یک سری برنامه ها در محیط خوابگاه انجام شود.

وی در ادامه افزود: برنامه های پیشنهادی بیشتر در قالب کلاس هایی چون احکام، قرائت قرآن، و… . و برخی تفریحات مثل ورزش، پیاده روی، اردوهای هفتگی و … بود. که ان شاالله به یاری خداوند و همت همکاران فرهنگی در مدرسه بتوان آن ها را عملی کرد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...