به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز طلاب این مدرسه در محکومیت حمله آمریکا و هم پیمانانش به خاک سوریه در سالن اجتماعات این مدرسه تجمع کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

خضری معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از تجمع طلاب در محکومیت حمله آمریکا و هم پیمانانش به خاک سوریه خبر داد و گفت: صبح امروز مورخ 97/1/27 طلاب این مدرسه در محکومیت حمله آمریکا و هم پیمانانش به خاک سوریه در سالن اجتماعات این مدرسه تجمع کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

در این جلسه سیده شریفه موسوی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ضمن محکوم کردن این حمله ادامه داد: آمریکا در طی 7سال گذشته و به کار گیری ده ها تروریست آموزش دیده در پایگاههای نظامی کشورهای همسایه سوریه و با استفاده از ظرفیت ها ی گسترده و هم پیمانان اروپایی و منطقه ایی نتوانست ساختار سیاسی حاکم بر سوریه که مبتنی بر آراء مردم سوریه هست را تغییر دهد و شکست سختی متحمل شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در ادامه افزود: اینبار هم که آمریکای جنایتکار، با حمله موشکی به خاک سوریه جنایت خود را بر علیه مردم سوریه تکرار کرد این لطف الهی بود که نتوانست خسارات زیادی به خاک و مردم این سرزمین وارد کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: و ما طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) با حمایت قاطعانه خود از مردم سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت اعلام می داریم و این حملات موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه را محکوم می کنیم. و مطمئن هستیم در این هدف گزاری نیز شکست خواهد خورد.

لازم به ذکر است بعد از اتمام صحبت های مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) طلاب با شعار مرگ بر آمریکا و هم پیمانانش این عمل جنایتکارانه را محکوم کردند. در پایان یکی از مستندهای جنایات داعش در سوریه در بین طلاب اکران شد.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر بر روی متن زیر کلیک کنید:

تجمع طلاب در محکومیت حملات موشکی آمریکا به سوریه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...