به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت ایام محرم و هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با موضوع از حریم تا حرم دراین مدرسه برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از برپایی نمایشگاهی با موضوع از حریم تا حرم و برنامه های اختصاصی به مناسبت ایام محرم و هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت ایام محرم و هفته دفاع مقدس از چند روز قبل طی جلسلات متعددی به برنامه ریزی جهت انجام فعالیت هایی در زمینه ماه محرم و هفته دفاع مقدس پرداخت.

خضری در ادامه به بیان گزارشی از ریز برنامه ها در این زمینه پرداخت: در جهت گسترش فرهنگ عاشورایی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در ابتدا جلسات برنامه ریزی در این زمینه با مدیریت و فرمانده بسیج طلاب انجام شد.

وی در ادامه افزود: برنامه های انجام شده شامل: سیاه پوش کردن و فضا سازی ماه محرم و هفته دفاع مقدس، ، برگزاری جلسات روضه خوانی در خوابگاه، برگزاری کلاس فنون و روش های مداحی و روضه خوانی در بین طلاب، برگزاری جلسه با فرمانده بسیج طلاب و بسیج خواهران شهرستان عسلویه، همکاری با بسیج خواهران و ناحیه سپاه شهرستان، برپایی نمایشگاهی به مناسبت ایام محرم و هفته دفاع مقدس با موضوع از حریم تا حرم، اعزام مبلغ در سطح شهر به مناسبت ماه محرم، برگزاری برنامه ایی به مناسبت ایام محرم و هفته دفاع مقدس به مدت سه روز متوالی در مدرسه علمیه، دعوت از مسئولین جهت شرکت در برخی مراسمات، تهیه و نصب بنر در سطح شهر، حضور طلاب در مراسم و هیئت های مذهبی و … .

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) بعد از بیان ریز برنامه هایی به مناسبت ماه محرم و هفته دفاع مقدس چنین ادامه داد: به برکت همزمان شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس واحد فرهنگی این مدرسه با همکاری ناحیه سپاه خاتم الانبیاء(صلی الله علیه واله) شهرستان عسلویه و بسیج طلاب اقدام به برپایی نمایشگاهی به همین مناسبت با موضوع ( از حریم تا حرم) کرد.

وی ضمن بیان توضیحاتی درباره نمایشگاه چنین ادامه داد: این نمایشگاه با دارا بودن سه غرفه مفهومی با موضوعات: انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و محرم و کتاب، به بررسی اتفاقات و وقایایی از قبل انقلاب تا زمان کنونی پرداخته است؛ که در ابتدا دفاع از حریم کشور اسلامی ایران در زمان انقلاب و بعد ایثار و فداکاری جوانان در هشت سال جنگ و دفاع از کشور و انقلاب و در پایان دفاع از حرم، که به پاس زنده نگه داشتن واقعه عاشورا، شاهد ایثارها و فداکاری های نسل جوان انقلابی در این برهه زمانی با تمامی تهاجمات و آسیب های فرهنگی غرب بر علیه ملت های اسلامی هستیم؛ را به نمایش گذاشته است.

خضری ادامه داد: برنامه افتتاحیه این نمایشگاه امروز صبح مورخ 96/7/3 در سالن اجتماعات این مدرسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، فرمانده ناحیه سپاه خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و اله) و هیئت همراه، مسئولین شهرستان، عموم مردم، خانواده های طلاب، و کلیه طلاب و اساتید برگزار شد. این برنامه با افتتاح و بازدید از نمایشگاه و توضیحاتی پیرامون مفهوم غرفه ها توسط حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا شروع و بعد از آن  ادامه مراسم در سالن اجتماعات این مدرسه با قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری و دعای فرج و سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان آقای حسن زاده برگزار شد. بعد از صحبت های فرمانده سپاه، قدردانی و تشکر موسس مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها)، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا از مهمانان پایان برنامه امروز بود.

وی در پایان گفت: ان شالله برنامه ایی اختصاصی نیز به مناسبت هفته دفاع و ماه محرم تا چهارشنبه همین هفته به همراه بازدید از نمایشگاه برای دانش آموزان مدارس عسلویه و بید خون و خواهران بسیج محلات برگزار می شود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا سه روز جهت بازدید عموم دایر است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...