به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت ایام ماه محرم این مدرسه از ابتدای دهه اول محرم شروع به اعزام مبلغ در شهرستان عسلویه و روستاهای اطراف کرد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از اعزام مبلغ در سطح شهر و روستاهای اطراف در دهه اول محرم خبرداد و گفت: با توجه به جلسات و برنامه ریزی های مکررمدیریت مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در رابطه با ماه محرم و تبلیغ گسترده در سطح شهر، این مدرسه از ابتدای دهه اول محرم شروع به اعزام مبلغ در سطح شهر و روستاهای اطراف کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خواهران در این زمینه خاطرنشان کرد: بحمدلله خواهران شهرستان عسلویه و روستاهای اطراف استقبال خوبی در این زمینه کردند. این برنامه که از سال گذشته تحت عنوان سفیران الزهراء(سلام الله علیها) در سطح شهر و روستاهای اطراف برگزار می شد، امسال نیز به صورت جلسات خانگی در شهر عسلویه و روستاهای اطراف ادامه دارد.

خضری ضمن تشکر از مبلغان فعال این مدرسه به بیان گزارشی در این زمینه پرداخت: برنامه ریزی در این زمینه قبل از شروع ماه محرم در طی جلسه ایی با حضور مدیر و همکاران فرهنگی انجام شد. از چند روز قبل مداحان و سخنران های توانا شناسایی و جهت اعزام به مناطق، با آنها همانگی های لازم انجام شد.

وی در پایان گفت: بحمدلله تا امروز این طرح خوب اجرا و استقبال خواهران خوب بوده است. ان شاالله با یاری خداوند و نظر صاحب عصر، امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) همچنان این طرح را ادامه و بتوانیم در این زمینه مبلغانی بیشترو تواناتر تربیت و به مناطق اطراف اعزام کنیم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...