به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه به مناسبت ایام سوگواری ماه صفرهمایش سه ساله های حسینی در حسینه و مسجد فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه گفت: بعد از ظهر دیروز مورخ 96/8/7 به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر همایش سه ساله های حسینی در مسجد و حسینیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) با حضور عموم خواهران شهر عسلویه و روستاهای اطراف با همکاری بسیج طلاب این مدرسه برگزار شد.

وی ادامه داد: بحمدلله دیروز بعد از ظهر همایش سه ساله های حسینی مثل هرسال با همت واحد فرهنگی و بسیج طلاب این مدرسه در سطح شهربرگزار شد. برگزاری این همایش از چند هفته قبل برنامه ریزی شد؛ ببنر در سطح شهر نصب و کارت دعوت تهیه و بین مسئولین، مدارس و بسیج خواهران شهرستان توزیع شد.

خضری با اشاره به برنامه های انجام شده گفت: برنامه های اجرایی در این مراسم شامل: قرائت قرآن، سرود دختران مهدکودک، توزیع سربند یا رقیه به دختر بچه های زیر پنج سال، سفره حضرت رقیه(سلام الله علیها)، برگزاری تئاتر شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها)، روضه خوانی، سینه زن، سخنرانی خانم تارنگ، اهداء هدیه به دونفر از دختر بچه هایی که همنام حضرت رقیه(سلام الله علیها) بودند و پذیرایی.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) خاطر نشان کرد: بحدلله این همایش با استقبال پرشور مردم شهرستان عسلویه و روستاهای اطراف قرار گرفت و جمعیت حاضر در این همایش به بیش از سیصد نفر می رسید که خدا رو شکر به خوبی و با رضایت عموم خواهران برگزار شد.

خانم تارنگ ضمن بیان اهمیت تربیت فرزند و تاکید اسلام به تربیت صحیح فرزند گفت: از دیدگاه اسلام وجود دختران مایه خیر و نشانه احسان خداوند است و مایه رحمت است.

وی ضمن بیان اهمیت و ضرورت تربیت دختران به چند نکته در این رابطه اشاره کرد و گفت: در اسلام یک حق متعلق به دختر است و آن تربیت صحیح آن هاست، تربیت صحیح باعث شکوفا شدن استعدادها می شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...