به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) دیروز بعد از ظهر مراسم ویژه وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) به همراه تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهداء در حسینیه یادگار امام بیدخون برگزار شد.

خضری معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری مراسم وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) به همراه مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهداء خبر داد و گفت: به همت معاونت فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج طلاب حضرت ام البنین(سلام الله علیها) این مدرسه مراسم ویژه وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) و تجلیل و تکریم از مادر و همسران شهداء مورخ 96/12/13 در حسینیه یادگار امام بیدخون با سخنرانی خانم محمدی و مداحی آقای بحرینی برگزار شد.

خضری با اشاره به صحبت های خانم محمدی گفت: خانم محمدی سخنرانی خود را با موضوع ولایت مداری حضرت ام البنین(سلام الله علیها) آغاز کرد و در ادامه به بیان ویژگی های فرد ولایت مدار پرداخت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در پایان برنامه های مراسم را اینگونه اعلام کرد: برنامه های اجرا شده در مراسم دیروز بعد از ظهر به شرح ذیل می باشد:

  1. قرائت قرآن
  2. پخش دعای فرج
  3. سخنرانی خانم محمدی
  4. پخش کلیپ با موضوع مادران شهدا
  5. مداحی و روضه خوانی
  6. تجلیل از مادر شهید مهدی و هادی ابراهیمی با اهداء هدیه ایی از طرف بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها)
  7. پخش کلیپ مادران گمنام
  8. پذیرایی
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...