به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه طلاب و اساتید این مدرسه به مناسبت روز سیزده آبان ماه در راهپیمایی این روز و تحصن علیه دولت مزدور آمریکا شرکت کردند.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه گفت: صبح امروز مورخ 96/8/13 به مناسبت روز بسیج دانش آموزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا طلاب و اساتید بسیجی و غیور مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه قبل از شروع راهپیمایی در سالن اجتماعات این مدرسه بر علیه دولت مزدور آمریکا تحصن کرده و بعد از شعار علیه امریکا دسته جمعی در پیاده روی سطح شهر شرکت کردند.

خضری ضمن بیان انزجار مردم ایران بر علیه آمریکا گفت: طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) نیز برای اینکه نفرت خود را علیه دولت مزدور آمریکا نشان دهند صبح امروز مراسم ویژه ایی را با همکاری بسیج طلاب این مدرسه برگزار و با تمام وجود شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

وی در ادامه افزود: برنامه های اجرا شده در این مراسم شامل: قرائت قرآن کریم، مقاله درباره تسخیر لانه جاسوسی، اکران فیلم 444 با موضوع مستند تسخیر لانه جاسوسی، تحصن و سردادن شعار مرگ برآمریکا، ساخت ماکت دولت مزدور آمریکا، شرکت در راهپیمایی و برپایی ایستگاه صلواتی.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...