به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز به مناسبت عید امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله)جشنی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

به گزارش فرمانده بسیج طلاب ام البنین (سلام الله علیها) و واحد فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) صبح امروز مورخ96/9/8 به مناسبت عید امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله)جشنی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

خضری، معاون فرهنگی این مدرسه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه ضمن تبریک عید امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) و پیامبراکرم(صلی الله علیه وآله) گفت: به این مناسبت صبح امروز دو مراسم عید امامت و سالروز ازدواج با ساعت اخلاق عمومی ادغام و جشنی با برنامه های شاد در سالن اجتماعات برگزار شد.. برنامه های اجرایی در این مراسم شامل:

  1. قرائت قرآن
  2. مولودی
  3. بیان مطلب طنز
  4. سخنرانی خانم ایزدی
  5. قرائت شعر
  6. تئاتر
  7. پذیرایی

ایزدی استاد مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در سخنرانی امروز به موضوع حق الناس پرداخت و گفت: عالمان بزرگ دینی ما چیزهای کوچک و ناچیز را رعایت می کردند که به درجات بالا رسیدند.

وی در ادامه افزود: حق الناس چیزی است که شهید با همه مقامش باید جوابگوی آن باشد. رعایت نکردن حق الناس اولین نتیجه اش عدم استجابت دعاست.

ایزدی در پایان به بیان چند داستان در رابطه با حق الناس پرداخت.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...