به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز مورخ 96/5/3 سیده شریفه موسوی مدیراین مدرسه به مناسبت میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) گفت: حضرت معصومه (سلام الله علیها) نمونه کاملی از عبادت و بندگی خدا بود.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه در سالروز میلاد بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر ضمن تبریک به تمامی دختران مسلمان گفت:

این جایگاه که انقدرمنوراست    این سجده گاه دخترموسی بن جعفراست

این بانوی جلیل القدرنمونه کاملی ازعبادت وبندگی خدابود. که عبادت وشب زنده داری هفده روزه اش درواپسین روزهای عمرشریفش تنها گوشه ایی ازیک عمرعبودیت وخضوع وخشوع آن حضرت دربرابر ذات پاک الهی است.

حضرت معصومه(سلام الله علیها) بانویی است که زیارت قبر ایشان برابر است با زیارت قبر بانوی دو عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها).

وی در ادامه گفت: در این زمانه که خطرات زیادی حیا و عفت دختران مسلمان ما را هدف قرار داده باید برای دخترانمان الگو سازی کنیم. باید به دخترانمان الگوی نمونه معرفی کنیم و یکی از این الگو های نمونه حضرت معصومه(سلام الله علیها) است.

متاسفانه حضرت معصومه(سلام الله علیها) در بین دختران جامعه ما به عنوان الگو کمتر مورد توجه واقع شده و باید گفت که معرفت نسبت به این بانو زیاد نیست.

باید به دخترانمان حضرت معصومه(سلام الله علیها) را معرفی کرد که ایشان یک بانوی نمونه از لحاظ عفت و حیا و از نظر علم و معرفت در مرتبه بالایی برخوردار بودند، چنانکه زیارت قبر ایشان برابر با زیارت قبر مادرش حضرت زهراء(سلام الله علیها) است. عبادت و پاکدامنی ایشان زبانزد است. ولی متاسفانه شناخت دختران جوان ما از ایشان اندک و الگو قرار دادن ایشان در مراتب زندگی بسیار ناچیز است.

سیده شریفه موسوی در پایان گفت: سعی ما در معرفی ایشان به عنوان الگویی برای دختران جوان جامعه مان است و امیدواریم که معرفت ما نسبت به این بانو بیشتر و بهتر شود.

والسلام علیکم ورحمت الله

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...