به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه این مدرسه بعد از ظهر امروز مورخ 96/2/26 جلسه سیاسی با موضوع انتخابات با سخنرانی نماینده ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، سخنران اعزامی از بوشهر در جمع طلاب برگزار کرد.

نماینده ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعد از اقامه نماز جماعت ابتدا به توضیحاتی پیرامون حزب های موجود در کشور داد و گفت: دو فکر در کشور وجود دارد که یکی پرچم دار آن آقای روحانی است که می گوید اگر می خواهیم به موفقیت برسیم باید با آمریکا رابطه داشته باشیم. و دیگری که می گوید ما چه نیازی داریم که با آمریکا رابطه داشته باشیم و پرچمدار آن آقای رئیسی است.

وی در ادامه ضمن بیان سوالی گفت: حالا ما چکار کنیم؟ نقشی که نوجوانان ما در زمان جنگ انجام دادند عالی بود. و ببینید نقش آفرینی کردن یونسکو، سازمان جهانی به بچه های ما چی یاد داد.

نماینده اعزامی از بوشهر به بیان زندگی نامه و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و نقد برخی فعالیت های دولت حاضر پرداخته و در ادامه به سوال خود چنین پاسخ داد: وظیفه ما این است که در فضای مجازی و چهره به چهره تبلیغ کنیم، توسل کردن به ائمه (علیهم السلام) برای پیروزی حق و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم و اهل ذکر و دعا باشیم.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...