به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) صبح دیروز جلسه بررسی آسیب های همایش همدلی با حضور مدیر، معاونین، فرمانده بسیج طلاب و کارشناسان این مدرسه برگزار شد.

موسوی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه ایی با موضوع بررسی آسیب های همایش همدلی خبر داد و گفت: دیروز صبح مورخ 96/10/3 جلسه ایی با موضوع بررسی آسیب های همایش همدلی با حضور مدیر، خانم صبور معاونت پژوهش، خانم حسین پور معاونت آموزش، خانم خضری معاونت فرهنگی، خانم بیدخونی همکار فرهنگی، خانم میرشکاری فرمانده بسیج طلاب و خانم زارعی کاربر این مدرسه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) ضمن تشکر از تمامی کسانی که دراین همایش همکاری کردند گفت: بحمدلله همایش شکوه همدلی به خوبی برگزار شد و طبق بررسی ها می توان گفت همایش نتایج خوبی به همراه داشت؛ ان شاالله این همایش مقدمه ایی است برای همایش های بعدی.

موسوی به آسیب های این همایش اشاره کرد و افزود: بررسی آسیب های این همایش موجب می شود که نقاط ضعف شناسایی و پس از بررسی در پی رفع آن برآییم. به همین دلیل در این جلسه تمام جوانب همایش بررسی و نقاط قوت و ضعف شناسایی شد که این نقاط ضعف برخی در زمینه اجرا و برخی مربوط به قبل اجرای همایش بود. ان شاالله در همایش های آینده تمام تلاش ها در زمینه رفع این ضعف و تقویت نقاط قوت خواهد بود تا همایشی بدون ضعف برگزار شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...