به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز جلسه اخلاقی – تربیتی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با طلاب جدید الورود مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه و مدرسه علمیه ام البنین(سلام الله علیها) دلوار در اردوگاه نرجس خاتون قم برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جلسه اخلاقی- تربیتی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، بعد از ظهر دیروز مورخ 96/7/29 در اردوگاه نرجس خاتون خبرداد و گفت: دیروز بعد از ظهر حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا موسس مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه طلاب جدید الورود این مدرسه و مدرسه علمیه ام البنین (سلام الله علیها) دلوار در اردوگاه نرجس خاتون قم دیدار کرد.

خضری ادامه داد: طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح دیروز جهت شرکت در اردوی طلیحه حضور در اردوگاه نرجس خاتون قم حاضر شدند. طی برنامه ریزی های انجام شده جلسه ایی نیز برای طلاب جدیدالورد با موسس این مدرسه برگزار شد. که در این جلسه علاوه بر طلاب مدرسه علمیه عسلویه طلاب مدرسه علمیه دلوار نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، موسس محترم مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در جمع طلاب جدیدالورود این دو مدرسه ضمن بیان خیر مقدم و خوش آمدگویی در ابتدا سه توصیه اخلاقی را مطرح کرد و گفت: امام سجاد(علیه السلام) فرمودند: الدُّنيا سِنَةٌ و الآخِرةُ يَقَظةٌ ، و نحنُ بينَهما أضْغاثُ أحلامٍ. دنيا محل چُرت است و آخرت بيدارى و ما در ميان آن دو خوابهايى آشفته ايم. دنیا، دنیای فانی است و ما چند روزی اینجا مهمان هستیم. دنیا، دنیای گذراست. به تعبیر امام سجاد(علیه السلام) آدم در دنیا خواب است.

موسس محترم مدرسه الزهراء(سلام الله علیها) در ادامه خاطر نشان کرد: انسان باید دنبال چیزی برود که بدردش بخورد و آن علم و معنویت هست.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ضمن تاکید بر همنشینی با خوبان گفت: برای اینکه در دنیا خوابتان نرود باید با خوبان همنشین باشید. هم اتاق خوب انتخاب کنید، هم بحث خوب انتخاب کنی، دوست خوب انتخاب کنید.

وی نصیحت سوم را سحر خیزی معرفی کرد و ادامه داد: هر که در دنیا نجات پیدا کرده است به خاطر سحر خیزی است. روزی هر کسی رو در بین الطلوعین تقسیم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا ضمن بیان چند نکته پیرامون درس خواندن و کسب علم و دانش سخنان خود را پایان داد.

لازم به ذکر است دوره طلیحه حضور طلاب جدیدالورود استان بوشهر از 30 مهر آغاز و تا پایان روز 1آیان ماه ادامه خواهد داشت .

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...