به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) جشن بزرگی در شهر نخل تقی برگزار شد.

خضری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) در نخل تقی خبر داد و گفت: به همت معاونت فرهنگی و بسیج طلاب مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز مورخ96/12/18 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهراء(سلام الله علیها) جشن بزرگی در شهر نخل تقی با حضور عموم خواهران برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در ادامه به شرح برنامه ها پرداخت گفت: چند روز قبل از شروع جشن به وسیله تراکت و کانال ها از عموم خواهران دعوت شد. که برنامه های اجرایی در جشن دیروز مختلف بود که به شرح ذیل می باشد:

  1. قرائت قرآن کریم
  2. سرود جمهوری
  3. دعای فرج
  4. دکلمه
  5. سخنرانی و مولودی خوانی توسط خانم آخوندی
  6. مولودی خوانی توسط خانم جبالی
  7. برگزاری مسابقه برای کودکان و بزرگسالان
  8. پذیرایی
  9. اکران فیلم کوتاه مادر

خضری در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهراء(سلام الله علیها) جشن کوچکی نیز در سالن اجتماعات خود مدرسه در مورخ96/12/16 در جمع طلاب با سخنرانی خانم بازیار، مولودی خوانی خانم ایزدی و پذیرایی برگزار شد.

برای دیدن تصاویر بیشتر بر روی پیوند زیر کلیک کنید:

جشن بزرگ کوثر نبی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...