برنامه افتتاحیه ساختمان خوابگاه حضرت زینب(سلام الله علیها)  حوزه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه

                 

با تلاش و همت موسس محترم حوزه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا مراسم افتتاحیه ساختمان خوابگاه حضرت زینب (سلام الله علیها) این مدرسه مورخ ۹۵/۱۱/۱۴ همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور حجت الاسلام والمسلمین جمالی مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر، امام جمعه شهرستان های جم، کنگان و بندرسیراف، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان معاون امور ارتباطات و امور حوزه های علمیه، جناب آقای خلج ریاست محترم عمران و نوسازی مرکز مدیریت، فرماندار محترم شهرستان عسلویه و … و  مسئولین محترم شهرستان عسلویه برگزار شد.

برنامه های این مراسم به شرح ذیل می باشد:

  1. قرائت قرآن
  2. سرور جمهوری
  3. پخش دعای فرج
  4. سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا موسس محترم حوزه: ایشان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک دهه مبارک فجر و همچنین تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار در ابتدا در رابطه با آغاز به کار دوره معارف در بیدخون توضیحاتی دادند و از کسانی که در خصوص دوره معارف همکاری کردند تشکر و قدردانی کردند.

وی در ادامه گفتند: حوزه علمیه خواهران با توجه به نوع هجمه امروز دشمنان به خانواده و کانون خانواده و فرزندان و تربیت آنها قطعا امروز تاثیرگذارترین مراکز علمی – فرهنگی – تبلیغی کشور است که به فضل خدا بعد از گذشت ۲۰ سال از تاسیس حوزه علمیه خواهراتن فعال است .

بعد از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا فرماندار محترم شهرستان جناب آقای نادرذی در رابطه با وجود حوزه علمیه خواهران اظهار داشتند: وجود حوزه علمیه خواهران در این شهرستان در مقابل تحول عظیم صنعتی شکل گرفته است که می تواند بسیار اثر گذار باشد و ما باید بسیار در مسائل دینی و فرهنگی تلاش کنیم.

جناب آقای گنجی نیز بعد از صحبت های فرماندار محترم شهرستان ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها) و تشکر و قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا اشاره ایی به سخن امام راحل کردند و گفتند: رمز پیروزی با وحدت است و رمز وفای این نظام ما هم وحدت است.

در آخر برنامه از مسئولین و خیرینی که در ساخت این ساختمان شرکت کرده بودند تقدیر و تشکر شد.

و در آخر بعد از پذیرایی با حضور کلیه مسئولین ساختمان خوابگاه حضرت زینب(سلام الله علیه) افتتاح شد.

لازم به ذکر است که نماینده محترم شهرستان عسلویه و جم در مجلس سرکار خانم الماسی نیز از این ساختمان دیدن کردند.

       

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...