به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام اله علیها) عسلویه بعد از ظهر دیروز حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، از پایگاه مقاومت بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) این مدرسه بازدید کردند.

میرشکاری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفتگو با روابط عمومی این مدرسه از بازدید حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، از این پایگاه خبر داد و گفت: دیروز بعد از ظهر مورخ 96/9/28 حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه از پایگاه مقاوت بسیج طلاب ام البنین(سلام الله علیها) بازدید کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب ام البنین (سلام الله علیها) اشاره ایی به جلسه خصوصی حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه، با مدیر مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) و فرمانده پایگاه بسیج طلاب کرد و گفت: در بازدید دیروز بعد از ظهر علاوه بر بازدید حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه از پایگاه مقاومت بسیج طلاب، جلسه ایی خصوصی نیز با خانم موسوی مدیر مدرسه و فرمانده پایگاه برگزار شد.

میرشکاری در ادامه افزود: در این جلسه گزارشی از فعالیت های پایگاه در منطقه توسط فرمانده پایگاه ارائه شد و برخی از مشکلات و کمبودهای پایگاه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به جلسه حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر و سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه پاسداران شهرستان عسلویه با طلاب بسیجی و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج طلاب، گفت: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جعفری در ابتدا به تعریفی از بسیج طلاب پرداخت و در ادامه وظیفه بسیج طلاب را، 1. رشد در همه زمینه های سیاسی، عقیدتی،فرهنگی و … و 2. تبلیغ کردن، دانست.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر در پایان جلسه به پیشنهادات برخی از طلاب گوش داد و برخی از این پیشنهادات جهت اجرا تصویب شد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...