به گزارش روابط عمومی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه صبح امروز اولین جلسه فارغ التحصیلان در سال96 با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) عسلویه در گفت گو با روابط عمومی این مدرسه از برگزاری اولین جلسه فارغ التحصیلان در سال 96 خبر داد و گفت: صبح امروز مورخ 96/8/24 اولین جلسه فارغ التحصیلان در سال تحصیلی جدید با حضور موسس حترم حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) در خصوص چگونگی برگزاری این جلسه گفت: در این جلسه ابتدا خانم زینب بحری به عنوان مسئول دانش آموختگان معرفی شد و بعد از معرفی، خانم بحری توضیحاتی در خصوص طلاب فارغ التحصیلی دادند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر اسماعیل نیا بعد از توضیحاتی درباره اهمیت و نحوه صحیح خواندن نماز گفت: یادگیری نحوه صحیح خواندن نماز و قرائت قرآن از مهمترین پیش نیازهای تبلیغی برای خواهران طلبه در روستاها و مجالس بانوان می باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شما فارغ التحصیلان از تجمع و دورهمی های طلبگی غافل نشوید. با تشکیل این جلسات به تبادل اطلاعات دینی و تبلیغی خود بپردازید، که در نتیجه ی تعامل با حوزه علمیه، این کار آسان می شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...